.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی مرگ و زندگی برای رایکا
تیم رایکا در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، امروز به دنبال پیروزی و بقا است.

به گزارش شمال نیوز، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور؛ امرو سه شنبه ۱۷ خرداد به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مهمان شمس آذر این شهر است.

در حالی که تکلیف دو تیم صعود کرده به لیگ برتر مشخص شد و تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی صعودشان به لیگ برتر مسجل شد، رقابت در انتهای جدول، برای فرار از سقوط به لیگ دسته دو همچنان ادامه دارد.

در انتهای جدول تاکنون سقوط تیم‌های ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ ۲ مسجل شده و تکلیف تیم سوم سقوط کننده از بین چند تیم در پایان بازی‌های این هفته معلوم می‌شود.

تیم رایکا بابل که هفته گذشته مقابل مهمانش سایپای تهران با یک گل به برتری رسید تا حدودی خیالش راحت شد، اما امروز برای بقا نیاز به سه امتیاز این بازی دارد وگرنه باید منتظر نتیجه تیم‌های دیگر باشد تا ماندنش در لیگ یک قطعی شود

رایکا با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد و شمس آذر قزوین هم با ۴۱ امتیاز در رده یازدهم جای دارد.
بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.